Viikko kotosalla on mennyt yllättävän hyvin ja ei ainakaan vielä pahemmin ole seonnut neljän seinän sisällä. Vaikeinta on ollut kun on pitänyt heittääntyä täysin muiden palveltavaksi ja tää nyt vaan sellaisena varotoimena jos seviäis ilman tuota koronaa. On tullut huomattua, että onneksi on verkostoa ympärillä niin asiat onneksi hoituu vaikkei itse niihin kykenis/pystyis eli kiitos heille.

Lisäksi viikon aikana olen huomannut kuinka rajoittunutta oikeasti ruokavalio on ollut. Nyt "pystyy" syomään paljon enemmän sellaista mitä et söisi jos olisit töissä. Nyt on hyvä myös kokeilla sellaisia tuotteita jotka on tullut jätettyä pois esim. sen takia, että ne aiheuttaa vatsa-, ja ilmavaivoja ja tullut huomattua että edelleen samat tuotteet aiheuttavat kipua. Kuitenkin on tullut huomattua myös se miten olen turhaan vältellyt esim. kananmunien syöntiä mutta toivottavasti ne tulevat jatkossa jäämään ruokavalioon pysyvämmin. Olen täysin ihastunut kaurapuuroon johon tulee yksi appelssiini kaveriks. Ei tarvitse lisäillä suolaa tai sokeria vaan menee sellaisena ja on raikasta.

Liikunnan puolesta olen yrittänyt ylläpitää jonkunlaista liikuntaa eli olen käynyt kävelemässä kilometrin lenkkiä tuossa lähistöllä ja keppijumppaa kotosalla. Täytyy jossain vaiheessa ottaa myös kuvioihin mukaan burleski ja sillä kokeilla päivittää itsensä taas kuntoon. Mutta toisaalta en viitsisi kauheaa stressiä ottaa nyt mistään liikunnasta, syömisestä tai mistään muustakaan koska se yleensä pilaa kaiken halun pureutua ongelmiin joihin pitäisi puuttua tai joita pitäisi muuttaa.

Näillä ajatuksilla ensi viikkoa kohden.