Nyt olis reilu viikko menty joka aamu aloitetaan uudelleen taktiikalla ja ainakaan vielä en ole huomannut ainakaan painossa mitään. Sen kuitenkin huomaan, että paljon vähemmällä tulen toimeen ja vääränlainen syöminen aiheuttaa mahan kanssa ongelmia. Jos jotain positiivista pitää etsiä niin olen saanut vähennettyä lääkkeitä joilla normaalisti olen mahaani rauhoittanut.

Ongelmaksi on tässä meinannut muodostua se herkuista kieltäytyminen, mutta totaali kieltäytyminen on aiheuttanut repsahtamista. Eli kun on saanut olla yksin kotona niin on tullut syötyä karkkia, jäätelöä, sipsiä, limsaa jne... ja paljon. Töissä olen yrittänyt vähentää keksien ja pullan syötyä kanssa ja mielestäni siinä olen onnistunut paremmin. Vaikkakin heikkona hetkenä saattaa mennä keksi jos toinenkin. Muuten töissä tulee syötyä salaattia ja leipää ja jonkinlainen aamiainen, kotona yksi lämmin ruoka ja iltapala.

Liikunna suhteen olen ajatellut tehdä parannusta, mutta olen tasan yhden kerran käynyt uimassa. Täytyy kyllä myöntää, että loman jälkeen olen ollut todella väsynyt töistä ja ihan yksinkertaisetkin asiat tuntuu uskomattoman hankalilta vaikka yöllä nukkuisikin normaalisti. Jotenkin on vaan sellainen kesto väsymys tällä hetkellä päällä. Onneksi tuossa työpaikan lähellä avautuu uimahalli nyt elokuun puolen välin tienoilla niin jos vaikka pääsisi useammin uimaan.